رمان پسری که پسر نبود

بهترین رمان های ایرانی را به علاوه ی رمان های خودم معرفی کرده . امیدوارم خوشتان بیاید . نظر یادتان نرود .

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

خوب دوستان حتما می دونید که نودهشتیا از هم پاشیده ... من دوباره رمانم رو توی نگاه دانلود گذاشتم :

forum.negahdl.com/threads/85210/

خوب یه ذره هم داستان عوض شد و جناییش کردم .... خوب داستان درمورد همون دختره بود که مامان و باباش با دلایل مسخرشون پسر جلوه اش دادن و زندگی این دختر رو زهر کردن ... بعدش هم با اصلان آشنا شد و ارسام هم ازش باج خواست ... بعدش هم درنا از طریق اصلان میفهمه که تمام اینا نقشه ی یه باند بوده ... بعد هم میدزدنشون و کمکم در همین بین اصلان و درنا عاشق هم میشن و وقتی از دست اون گروه خلاص میشن ، و بعد از اتفاقات زیادی که میوفته با هم دیگه ازدواج میکنن .... حتما بخونین ......





:: برچسب‌ها: رمان پسری که پسر نبود , رمان های عاشقانه , رمان ها یگانه5 ,
:: بازدید از این مطلب : 1435
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : زهرا فراست ( یگانه5 )
ت : شنبه 1 خرداد 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
هیوا در تاریخ : 1395/3/16/7 - - گفته است :
من کمکتون می کنم تا افراد بیشتری از سایت یا وبلاگت بازدید کنند... کافیه سری به سایت من بزنی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی